今日係10月1日..希望新的一月有新的開始喇..
今日9點幾起左身..坐係到發毛..
到左我差唔多出去釣魚個時..
我呀妹(丫LING)佢嬲左我..
話我成日掛住講其他人唔講正常野..
根本就唔重視個妹..唉..
呀妹..知錯喇..以後唔會嫁喇..
到左釣魚既時間..我同我小學死黨釣左兩個鍾都冇收獲..
係到左走個時..有幾條魚毛仔上釣..
真陰公X[
到左5點幾..番番黎屯門..
諗住會合My 大人..點知佢未走得..
到左6點幾..佢竟然同個fd番屋企..
唔等我= =
之後我就係小學死黨屋企十下十下..
超好味呀xDD..
食完之後..8點幾落左友愛樓下踢排球同打籃球..
出左一身汗..
之後就同佢地講再見..拍拍屁股就走了..
番到屋企..因為呀媽話我冇溫書..
唔比我玩電腦..所以就冇玩了..
唔傾住喇...打比My大人..
掰掰 |