wow..今日好開心呀...
估唔到你重主動過我xD...TO shun
今日好悶呀...冇咩特別..
到左lunch我地去左冷山一角到食小食..
唔多飽..不過減肥...冇所謂喇
食完之後就行番去喇..
打左陣波...就番左上去..
上數學堂個時...我先發現我副眼鏡唔見左囉=3="
到左放學...掛住搵眼鏡...冇同佢地一齊同星少慶祝生日呀..
sorry呀星少..係到補祝生日禮物比你...啜...xD
玩下咋..生日快樂呀..祝你一年高過一年..一年比人一年多頭髮喇..xD
功課都係好繁忙呀..
唔講住喇..
大家掰掰 |