| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 9 日 星期四  |
| 2008-10-09 |
分類: 未分類 |
今日早上一早起左身..
因為病左的關係..
要食藥..
番到學校還是(溫溫鄧鄧)的..
到左中午才清醒點..
到左中午..我地個個都買哂飯盒去海趣食..
到左放學..本來係去關大人到的..
點知一打過去..佢叫我唔好去..
佢想番屋企..之後我收左線
就講左一句話(唯有聽日先去搵你喇...)
番到屋企..同佢msn左一陣,,
我話我覺得佢呢排對我冷淡左..
之後傾左陣..佢話眼訓..我就叫左佢去訓了..
因為我個時都冇野做..所以我都去左訓覺覺豬了..
係訓之前..我特然諗..
其實關會唔會對我開始心淡呢..
諗左超耐..諗到去如果係真既話.
我以後點算..我唔想冇左佢呀..
我宜家真係好驚...可能係我傻..諗多左喇..
宜家真係超驚,,希望唔會係喇..
起左身之後..我去左食飯喇..
之後就迦密個呀妹傾msn..
點知..佢同佢條仔散左..
之後我諗左好多辦法去幫佢幫救..
希望佢同佢條仔會好番喇..
我宜家唔講住喇..
整緊野..
掰掰
|
2008 年 10 月 8 日 星期三  |
| 2008-10-08 |
分類: 未分類 |
今日早上gell左頭..之後大獲劣評..
所以整番好佢..
到左中午..我同星少同奶媽去左食日本野..超正..
放學個時..比人吳sir捉左去傾計..
之後比佢訓話...
到左4點半去搵my 大人..
我仲係咁怕羞..= =..失敗..
今日唔多舒服..唔講住喇..
打野都打少左= =,,,
我訓先喇..掰 |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »
|