唉..又幾日冇打日記了..
今日早上要補習班..
唉..數學個呀sir都瞎雞黎既..
明明係人地惹我玩先玩..明明係人地用像筋射佢..
佢都可以話係我射囉..on9仔..死瞎雞..
到左英文班..個miss唔夠我地玩..
我地無視佢..佢只好服從...
放左之後..搵番中一同我地好玩得既miss wong食飯..
佢帶左我地去食日本野呀..哇..超正xDD
點知.我冇睇時間
1點半先急急腳飛的去鄭記個邊..
到左鄭記一陣..我地搭車去左富(太)個個燒烤場燒野食..
燒左悶..突然間好掛住關大人..
之後就打左比佢..唉..
我都唔識搵話題..驚搞到佢悶..
就只好扮打波..cut左線了..
對唔住呀..呃左你tim=[
過左陣..玩(啤)牌..
輸左要錫人一淡...
超好玩..游方遠狂輸囉..
笑死我..我一次都冇輸xDD..
走個時我地搭車喇..玩包剪揼(游生)又輸多次
E..佢勁核突..錫人頭髮..嘔= =
走左之後...番到去新墟..
打左比關..傾左陣..
佢唔知做咩收左線..我聽唔到= =..
番到屋企之後..就沖涼..
同埋同老豆吵左陣...就咩都冇做了..
唉..成日都比人話我對關大人太好..
但係..其實都唔係太好姐..我成日怕怕羞羞
我其實對佢冇咩要求..
最想都係佢對住我唔好太斯文喇..同埋..
主動接近我咁囉..
大家我呢兩樣要求..會唔會太過份..
如果係既..不防講聲..如果唔係..關大人覺得唔開心唔自由既話..
就唔好喇 |