今日一起身...個頭超痛..喉嚨又超痛...個身超攰..
到左10點9..開始打機..之後到左12點幾又訓番..訓到4點-5點先醒..
之後好番d喇..
過左陣先後..
搵到關大人了..係msn同佢傾喇..
佢好關心我呀..超開心..
有一條話題係..聽日好凍喎...要我著多件衫呀....
之後我就話..聽日凍可唔可以攬住你呀..?
之後佢話可意呀..超開心囉..
到左晚上..同bee哥傾電話..
因為我唔識做色環所以打比佢..
之後同佢傾計..
到左夜少少..
冇咩野做..
等緊關大人番到屋企打比我..
宜家唔講住了..
我想洗白白..
係咁喇..掰掰
|