|
今蕉9點多先回家..']
沖完涼..11點就出門口..番工..']
沙皮5點鐘就閃人了...得番自己係公司..師傅係廚房..']]
牙姐x2都5做啦..'師傅玩針對wor..可憐
本來今晚都要番埋8點鐘ga..']
but5番 lu.,,
=====================================
尋晚無訓過咁滯..訓左一陣又起身...']]
d鼻汗聲好大牙...!! >________<"
未上去牙銘家時..飲左兩罐椑酒..
上左牙銘差5多飲左三枝..']] 還要大的... 暈暈地.. @-------------@
=====================================
|