|
本來今日要番工的..but因為約2點去睇戲..
so諗住改夜晚番...
本來是去荷里活睇戲的...*]]
but佢地無啦啦話5去...唉...*
無理由番係屋企呱....?]]
===================================
同lin+心出沙田先..再等戚出黎..
到大水坑時打比牙戚..叫佢出定黎..
then..佢又5出..唉..*
做功課..
去到沙田無睇到戲..去左pizza hut食野..$333.3..}} @_______________________@"
再過去搵樂子同牙范..去到佢地又o岩o岩走左..●_____________●*
我地再行左陣就閃人...因lin要番工..
經過寵物店..睇到隻狗.kaka.$1500
===================================
同心去左馬鞍山公園..係到傾計..
then送她歸家..
then..又被騙了去恆安..搵阮仔+kai培+女班長..'']]
hoho..別這樣吧.]]
then阮仔同牙戚搭馬鐵走人..kai向番home..同路..
then我去四堂.."在發傻.."}}
得番我+洛子+牙范..去左頌安..kaka]] 小強.!!
12點回家.....
===================================

|