
開學了...']]約左牙紀,,7點1係捉釋心樓下等..]]
見5到佢..]]捉釋心搵耳針比cy//遲左落黎...算啦..我原諒尼..kaka
跟住同捉釋心去大家樂搵佢地..(咖哩..lin...co..戚..仲有咖哩個表妹牙//kaka)食早餐//
5夠時間食..叫左杯野飲only..
寫埋封家長信就番學啦..]]
個耳仔都5知點..
穿左針又見到...煩//]]5穿//
================================================================
一入到學校..掛晒隊..=______________________="恐怖..]]
唉..]]自己一班..慘.九金戈d...7個都一班..]]
kayan都好牙..仲有個咖哩/..我就慘啦..]]同牙yam///but 佢係男仔..都會一齊玩的..]]
奶媽坐我隔離的後面..]牙yam坐佢後面..我後面戈個係孫仔... >_______________________<"
同牙樂一班..死得啦..
實笑死啦.]]
=================================================================
戈個死人班主任程安裕..乞人憎..]]玩針對..]]比佢話我d頭髮碎..]]
[[咁都叫碎..']]已經長左好多ga啦...]] <---lee句好串咩..]]??
串到尼條尾牙??仆街...!!
又叫我夾左側邊d頭髮..
痴雞線]]''咁多人仲長過我..5叫佢地...]]
個新miss chan...都煩]]家陣我前面d陰吉親尼牙..]]
夾起佢..]]如果5想夾,,可以修修佢...]]
已經pu埋一邊ga啦...]]又無過眼眉...頂尼..]
訓導都未講..尼地出咩聲姐....]]
===================================================================
放左學..同牙co..牙戚去左食lunch...我食大家樂..佢地食k.f.c..
lin..咖哩.捉釋心..kayan..撞到d.t老..比人叫狙留home...
本黎我地三個..係k.f.c都見到佢..但佢話我地可以係戈到食埋先回家..]]
我地食完之後..係到傾計..kaka..]]
認真讀書,,做到嗎..}"'??
點半就番歸了..]]haha
===================================================================
唉...]]天日又要番工了...]]>^<"
5想倣lee間啦...]]煩到痴線..><"
牙展又5做啦..牙珍又無做啦...]]嘉雯又調走左..]]
得番牙誠 >_______________________<"
天日一蕉早就對住...慘了///]]
想快d搵過第二份工牙...]]]
===================================================================


=========================================================================

在尼心目中,,[[佢]]永遠也是最重要的...算啦吧..
跟以往不同的了...!!
不會對尼再有希望...]]
重新開始..!!
===================================================
