
搭9出明口,,買埋個包..''趕回學校,差d遲到..']] 〝( 口 = 口 )〞
閱讀日,,真煩...// 返到6樓超熱LOR.." 又幫牙蔡做MATHS H.W''
無計LA..第一堂MATHS堂//]]討厭''' ( \____________________/ )
牙蔡又比MISS HO 叫了出去.."" 活該了吧]]不做功課啦..""
==========================================================
中交堂X2,要默,無溫,返到SCH先溫左陣’’...勁容易背〕〕’
星期一又要默過..不算多,,星期五默咪好LOR..又NO..””>_________________<
CLASS堂"做匯報.."得牙蔡,范,牙YAN,奶媽未匯報 [ = . = ]'
范同奶媽匯報好笑牙KAKA..]]
P.L'好彩5係MISS 朱(朱古力個朱-.-)上''MISS HO教番好彩]]"
=========================================================
今日考吹笛"]]5識,,LUNCH係咁吹,本來同CY,茵一組的.."]]
但ONLY CAN兩人一組]]同了茵一紅,CY, 組]''
同茵無點一齊練=.="所以吹得好差....><"
一個一組會較好吧,我想]]
=====================================================
放左學去左學會,最後一次了,,得個10張獎勵卡..很少'
5點放人..落TUCK SHOP,,茵5舒服..]]
頭暈" 同咖哩,LIN,CO四人一起送她回家...]]
THEN,又回家去..]]
食完野,,繼續找工..臭LIN牙..不要放棄吧..]]'>_____________<'
想多D$,,做清潔..!!]]"KAKA ,反正請好多..]]
快點兒吧..]]白石,,"快點兒打來吧''很想番牙│││''
快點兒到5月吧〕〕不知是否X了我跟LIN..呢??
大圍?不好..?不低””〕〕?但.,真的很想留哦!!
=========================================
7/8之後,才在不會吧??
誰說捨得..?〕〕”
=========================================
掩飾的[ 脆弱 ]還要撐多久?! 假如... . 用笑聲---替代哭. . . . . .
不想講所有感情瓜葛` 我想的; 我在乎的, 只需我知道!
隔著空氣的吻.... .
==============================================

