|

2點半同牙戚上埋去捉e茵家,
ka欣和牙紀12點已經上了去呢..
睇碟wor..王子變青蛙”
上到去一個二個也不是..睇的..
係到玩野..整頭髮..=.=”
做左髮型師呢..今天
幫ka欣剪頭髮了..”
很好..好班的..ka欣都好鐘意..”
又幫老婆整髮型kaka..
老婆話整完負離子後,也要我剪呢kaka..
幾受歡迎”
今日搞到捉e茵好忙咁..sor..
牙lin5信我個頭自己剪的..過分極”><”
可能我剪得太好了..””kaka
==================================
5點上富寶打ball..”
捉e茵去跳舞,7點先黎搵我地,
佢就黎跳舞考試la..
加油牙..” >ˍˍˍ︿ˍˍˍ<”
狂bad ball..如果bad打到尼地 ,sor”
土耳其原來讀凰鳳〝玲”的..”
跟適一班呢.”
說馬撚比踢了出校’,驚嚇..!
真的ma?oh no!過分∼
‘打到8點多,便去新港城食野,with紀 + 戚”
then去四堂..”
臭銘好白痴牙”糯了”很緊張ma?kaka笑死”
對不起..kammy,忘記了尼..”
11點便回家了,,
途中撞摩仔..”=.=”
剪左髮”幾型牙..kaka
========================================
為何習慣1拖手3秒說要分手?! 然後又會習慣彼此變做好友............... ?`
最後雙方也想回頭` 不過欠缺藉口!
難道愈錯-愈愛. . 偏 偏 錯 完 才 內 疚---------------------
傷過的心; 流過的淚-任誰也沒法補舊*
這個分岔路口. ..我不想再停留!
沒法肯將 [ 幸褔 ]轉贈`. .明要 -切膚知痛 t^t
無論我仍勇; 就算不成功`用過血汗是我愛得----------- { 貞忠 }
從前共你`促膝把酒傾通宵都不夠-- 我有 [ 痛快 ]過`你有沒有?!
很多東西今生只可給你. . . 保守至到 [ 永久 ]` 別人- 如何明白透......
=====================================



|