|

一腳踏兩船......!!?
是嗎/.? 可苦,再做戲.."
============================================================================
願我`拋開過去* [ 1心愛你 ]-忘掉他的氣味..
若我敢再記起-`對不起了你!
有你的眷戀.. .令我也有了生氣`
沒有[ 舊人 ]存在. .放心給你愛;
愛到擔心受怕-﹏-
===========================================================================
得到既, 吾系我想要既/____\ 1直已經習慣 [ 啜泣 ]` N耐黎左刺怒喊`1刺大解放`
埋藏在內心- 某些幽暗處刺痛不止!
開始有D亂, 吾知自己想點`吾知自己想要既系咩-_- 只想隨心所欲, 旦我知我吾可以!
- 忠於自己又有何不對?!
我真系吾可以好刺其他人甘,有D咩心事刀可以講 出黎`我吾可以; 我吾識`
掩飾`我選擇自己1個人承受` 懦弱. . 難堪`怎可以透露極其心痛. ?!
xx- 多謝你的好`就是得你寵我, 讓我不懂得天高地厚T^T
時間雖然不停飛逝`旦系有D野..發生左`就會永遠刻系個心度`
過幾耐隔幾耐刀好, 我仍然冇可能淡忘!
那事帶給我的傷害, 遠比你地想像中的高`受到的傷的痛,你們永遠沒辦法了解..
==================================================================================



|