|

尋晚傾電話傾到兩點,,]] >________<'''
第二蕉,又8點起身..番9點.....=_____="
今日又打汁..]]..切生果..]]芒果+蘋果,,,]]
把刀,都5知係咩刀黎ge..切到隻手傷左..痛死....!!!
整檸檬整左成百隻..成箱...切片,,好彩有機整嗜,,
不過..隻手都好痛牙,,d檸檬汁..整到隻手鬼死咁痛...>________________<''
早知帶手套啦..笨.]]]!!!
今日番到好慘牙..好想cry..]]
=================================================
now..好想做水吧牙..>_____________<"' 過份~~!
今日3點半閃人..去銀行..!!謝牙戚陪我..kaka
搞左好耐牙..個野..入錯銀行..""去左恆生..以為係匯豐''笨~!
不過怛氐都好ge..好多"著素"張卡好型牙..~"kaka
仲未囉卡.>___________<'
then5點靚同牙戚去食野..食到好飽牙.....~!!!
佢牙媽check佢..被迫回家..then我也回家去好了.."
========================================

|