2006 年 5 月 27 日 星期六  |
| 打ball...*]] |
|

本來今日某某約左同佢出去.."之後又話要早走]]*
早知係咁ga啦.."次次都咁多人搵尼ga啦,..**慣的了..]]改左天日wor..'
睇下到時點..]]還是失望定先啦...]] [ = _____________________ = ]"

==========================================================================================
天日同戚,lin,ky,茵去左富寶...諗住打ball同溫書的..]]
去到,第一時間打ball.=.=" 又落雨,,無奈,打左一陣..'4點靚,飛的番新港城..]]
去仙跡岩,,]] 係戈到留左好耐下..飲野+溫書,,]]
佢地牙,都5係溫書=.="睇雜誌..."由其是牙lin,,好過分..
係咁玩野..=.=" ky教我bio...5識,因未教,不過牙sir都5會教書ga啦..
學定差5多ga啦... >____________________<"
教極都5明,,有點兒笨=.="很難明...><"
===============================================================================
6點幾又飛的番富寶 ●__________●"
個排球比牙蔡keep住左..,,佢係利安番富寶"比番個ball我地..]]
真係好姐妹...*佢著拖鞋,,型牙.....
打ball仲除埋對鞋黎打ball........... [ = 口 = ] *
========================================================================================
土耳其又落埋黎,,一齊打ball,8點靚就回家.."
lin叫茵去新港城買豬仔錢xwor..]],,
戚又陪我去買水樽...thx..]]白色的.."本來想買黑色/紅的..可是沒有呢><"
then名散東西,回家......]]
=====================================================================================
哈哈....]]尼合醋牙..]] 不憤牙...??kaka.."


|
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
| 沒心情..""]] |

今蕉7點出左門口了,,因星期五的關係.....]]
茵差點忘了今天是星期五呢幸好昨天提了她..
途中見到咖哩,,等埋lin就一齊番學...... ● ____________________ ●"
===============================================
Artx2 MISS Lee無返..*miss "hang" 代堂.*煩!! 不可以傾計..]]
無野做呢..]]幸好今日inne 比左d雜誌我姐.."囉戈d雜誌黎加工..** 整左一張..,,因沒maker我關係
有一張比牙蔡整到.........(唉!)只好補救.." >__________________<"
小息問爸爸借maker..繼續加油,,]]很滿意呢...]]
================================================
P.EX2,,話我地遲左落去..罰我地..全部人,,上番6樓,再落留黎..痴線..]]
又造d女仔,係到笑..諗住再行多次..有病---''最後都係行左一轉..]]不過都累死人了..*
林sir問我why條鞋帶綠色..'說洗了''
然後,,說了一大堆東西..浪費了很多時間..]]對不起,, /_____________________\"
然後打排球..很久沒打ball了,,><" 生疏了..哦..
牙co很型呢..掛住接ball成個人撞左去黃x珊到.."
整傷個頭.."]]很痛吧..跌了在地上..''沒事了吧...??]]
=====================================================
chinx2教書,,默書..很悶..〕〕
又罰人唱歌了..這次是利x頌+h.c..”只是利x頌唱而已..〕
eng,好悶..只是掛住係到畫畫,,無聽過書..
落堂時文番尋日佢叫我抄ge野比佢..又問我點讀,,哼..}全部也對了..]]
勁吧,不要以為我不聽書,就不懂得讀吧''太無知了[ =.= ] "
=======================================================
交左學落tuck shop,同ky,茵,co,紀,戚,溫書呢,
牙co同ky,戚在討論bio..不懂得..]]吳sir,牙基教她教了很久也不明..
吵得很..]]"係咁拍..跟戚都o了咀..]]""
=======================================================
今天超無心情..''很....發脾氣"]]茵很慘,,sorry''戚也是吧..]] >^<" 對不起.]
等埋咖哩,和牙lin,就閃人回家..
盤住成堆書回去..]]說是要溫,但我猜也不會的吧=.=" 重死了..*
=======================================================
不要總是跟別人吧..]]該有自己的主見吧!]]
不要人說什麼,就說什麼吧..
人做什麼,尼又做什麼.....!!很愛跟風吧...?? 過分><"

受夠了..........]]*快發瘋了*...
=========================================================
幸而這首歌比牙lin用左背景music先..oh no..
用住lee首住先啦,,,kaka也不差
==========================================================



|
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
什麼,,特別照顧.."]]  |
|

今日,出番去,比miss check番頭髮 [ =__________________ = ]"
好彩係miss chai姐..]]本來miss chan 叫我剪面d陰'' 但無剪過.."ka
miss chai叫我比佢check 成個月,,,頂* >_________________________________<"
咩人黎ga**過分...]] 最衰自已啦,,前日同佢講,係個頭髮自己5長..><"
真係囉黎衰..]]今次5長都5得啦.. [ ● ___________^_____________● ]
===========================================================
上英文堂,,H.R.T test,,無睇過''幸好cy有Ans.]]"
牙紀都有Ans.,,雖然我地睇d書5同,,但好似d ans一樣答案咁ge,,5通我睇錯??// 是但啦.."
今日上英文堂知道左一樣野..]]好勁ga..]原來容祖兒改左名..]]叫Mani牙..5叫Joey 啦..]]
黃x南告訢我的...厲害吧]]我現在才知..]]
咖哩就好啦,有個收料咁快ge good fd]]**正啦.." [ ●___________________● ]!
Miss yu 叫我落左堂之後去搵佢,,話默書5合格..><" 5/12姐,咖哩都係得個6/12咋]]"
曬晒d同學ge 分比我睇..全部都係10-12分']]好勁咩 >____________<"
叫我將d錯ge生字再抄多10次..]]痴線ga...'' 咪抄左10次lor,,又抄過..過分**!!
抄左都5識ga啦..]]同佢講數..輸左..
什麼特別照顧..wor...]]我又不是學習有幛外...]]""
我才不要牙.....]] >_________________________________<"
早知5搵佢啦..]]佢問番我搵佢做咩..]]
5搵佢,遲d又搵番我,比佢話留轉頭仲衰啦><" fuck]]
=========================================================
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 76 | »
|
|
nicoelihs
|
|
暱稱: ●//..蝙蝠兒,," 檸子〞 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| '°-●`死亡夜曲●..."" .." 〞 |
|
.●,,[優雅歌德式娃娃 ×**
''`◆×身體被荊棘洗禮著 ].. .*
` * [ 血如雨 ]°*×
.'`°降落在這死寂的薔薇園上 *|;●
.′【 嘲諷著 .....*}
└■° 這死去的人類 ___``° | |
|