|

本來上捉e茵家睇碟的..''她的哥哥不給..
去新港城租碟...;;
then上了ky家哦..''
去到恆安係到買野食,,買左成半粒鐘..都5知買咩..><"
then買左d雪糕上去..算啦..><"
==========================================
sor牙蔡..忘了尼..]]一陣上富寶搵尼..]]kaka
不是吧..不給我剪..哼""算啦..!!
蔡:算了吧]]不要再想了..等下去也沒結果的'!!"]]
開心d吧..]]"姐妹"
===========================================
明天出mk吧,,''hoho 高興!!
"咖哩姐"的地位提升了...勁啦..]]
==========================================
快點兒到7月吧,,番工番工..]]
可惡的經理!! >_____________________<
|