|||.`●只是 笑一笑 × 什麼 大不了.`!..]]

/\/v﹏ °BECAUSE OF U..']

             我的世界才變得色彩.']]// 

 
 
 
 
What I've done,

Forgiving what I've done

  

2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


[勿近//]]
 
 

黑人給我滾.."]] 勿近..''

         這裡不歡迎尼..!!

  , 有咩吾鋸咪講囉. 仆街 -_-!
DEL
撚左*V*!  B, 眼不見=乾淨
,
有種講個清清楚楚
,
舊日時光任你亂蕩 .. 我會出盡全力去憎你
憎你

   就是不愛尼侵犯我的私隱..*]]
            我很討厭尼..]]  (我很直接..)

==============================================

放左學..留係sch小測中文..

5點多才閃..去左新港城食野..=.=

then回家..

感激尼們(連尼這肥仔誠也叫我加油..)的支持..''死撐下去..]]

            別要尼們失望..]]

==============================================

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


陳 鍵 鋒 .]]牙..笠..kaka
 
 

牙戚本來叫我6點半叫佢起身的..因為我都係6點半起身..'']

鬧鐘鐘嚮了..息了繼續睡.]]

一睡便7點了///]] 過得好快牙..]''好累牙..

12點幾先睡...''7點起身..''好眼訓牙....>___________<"

===============================================

今日放左學..本來有留低做壁報..的..'']

but要補習..]]同miss 說了..好給我走.

明天補回證明書...''?? @_____________@"

係l班逗留左一會兒..4點半便回家..換3..出去..''

5點半..]]  =________=" 搭小巴出到去..6點啦//]]

趕過去..幸好來得及呢...kaka

=================================================

補完去食野...''kaka]]尼也想食的.}}

爆谷//]]美味牙..''

then再去商務..

lastly西田..買筆....]]就閃人歸家,,,'']

==================================================

捉e茵...:牙紀對了..是..[ 陳 鍵 鋒 ]牙..笠..靚..]]

==================================================

 

不能-1村人.別讓[舊愛]前來破壞信任..
仍舊很小心`要這杯 ' 清水不染塵!!

 

 

 

我吾中意同人講對吾住*BECOZ.,我做既每1件事..刀有我既原因;;
我吾中意轉彎抹角*BECOZ.,我吾中意就吾中意..我只會直話直說;;
我吾中意講大話*BECOZ.,我刀吾要有人用大話對住我;;

 

 

 

 

   <----me +捉 e茵.""]]

d 杷係晒另一部電腦到.激氣....!!!]]

 

 


2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


哈囉喂.."]]悶
 
 

今日又去左西田個茶軒食野..昨天又是..今天又是..

今日都無海鮮..過份極.]]

那上見習氐真可笑..昨天唱歌..今天叫我幫佢填問卷..''] (xx銘) =____________="

走的時候..把紙給回"無海鮮" kaka

給了msn.. @___________@"

他又叫牙銘嗎..??還是唱歌那個.??

只知道他很"女仔.."]] kaka

======================================================

kai培好準時呢..點半到左..打黎問係邊..sor..在女廁.""hehe

趕過去..真齊人//男仔全到晒..'']

等埋小白..+牙be..閃人...

係巴士到好辛苦牙..想嘔..幸好睡了一會兒..kaka 好點兒..

因為今天7點比媽咪嘈醒了.過份..!!!

5點鍾去到..then排隊玩第一個管...]]

興了...]]]'' 真的不怕..'' >_________<" 想點..""

我在最後..kaka..]]

牙戚好驚...]]又話5怕..?? kaka

被嚇..跪了在地上...]] haha好笑.]]

後面戈班真係好好笑..笑死我了///''

[[點解尼死左又要起番身..??點解5死落去..!!點解..點解.]]

but佢地比人 cut 住左..kaka 我最後.><""

牙戚好勁牙..尼笑死我了...]]

===================================================

then坐覽車上去玩..其他..]]

玩左飛船..溼了..''馬騮穎+牙戚被我騙了...很大滿足感..]]

好多鬼牙...]]kaka ..戈隻咁ge 黑 鬼..]]好白痴牙..

嚇了又嚇..]]不過無被嚇..kaka

係咁同d鬼影相.''

then同kai培..牙基戈d去其他管..'']]

he曹操..]]走王掉了..]]女班長..]]

很惡嗎..??嚇到尼 kaka/./

扯實尼//擋箭排..''haha

=====================================================

玩左"轉"..戈個野..忘了叫什麼..>_______-<""

牙莨脫鞋..臭]]kaka

kai培係5適當的時候打黎//

飛緊打電話黎..''無耐...]]

好舒服牙/////////

張釋心坐在一旁..5玩..''驚到哭了//''慘..']]

完玩之後去找她...

===================================================

then11點幾落留去玩埋其他的..

only玩左荒廢校園...]]最恐怖的...he女班長跟我在最前...]]

好笑牙..他比後面戈d扯住,,,]]又比我扯番上黎..就黎死..kaka

牙基佢地係咁嚇人...

[[專心上堂//5好傾計牙..]]好大聲牙..傻的係咁拍門...]]

嚇到佢地叫.]]

d得搭住我行..行左好耐..我也不知..]]

見到之後..也沒有被嚇..kaka''

他的手好凍牙...正牙.....]]

牙莨給我打了1巴..對不起..!!xd

==============================================

今日全日都係到sd message..〕

咖哩說得對..我5會咁笨比錢人..嚇自己..〕〕

出年一定5去..=___________=}

12點鍾搭廾出mk..搵車..好難搵牙..]]牙co..牙be.阮仔..走先..

牙基好人..陪牙戚搵車..搵左成半粒鐘....]]

我地..lin..茵..kayan..女班長..kai培..去7食野先..

先搭車番去..個時都成3點幾啦..

回到家..沖埋涼4點..sleep.}}〕

=======================================

kayan偷影的.!!`不知道呢....]]

                 很有日本人fee.??

 

 

 

 


nicoelihs
暱稱: ●//..蝙蝠兒,," 檸子〞
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

變態佬
笑..'
發燒..']
頭痛..
Whisper..' ]]who ca...


日誌分類

全部 (226)


[ 遺言..]

最近三個月尚無任何留言
 

'°-●`死亡夜曲●..."" .." 〞

.●,,[優雅歌德式娃娃 ×**

''`◆×身體被荊棘洗禮著 ].. .*

` * [ 血如雨 ]°*×

.'`°降落在這死寂的薔薇園上 *|;●

.′【 嘲諷著 .....*}

└■° 這死去的人類 ___``°


RSS Feed