
今日又去左西田個茶軒食野..昨天又是..今天又是..
今日都無海鮮..過份極.]]
那上見習氐真可笑..昨天唱歌..今天叫我幫佢填問卷..''] (xx銘) =____________="
走的時候..把紙給回"無海鮮" kaka
給了msn.. @___________@"
他又叫牙銘嗎..??還是唱歌那個.??
只知道他很"女仔.."]] kaka
======================================================
kai培好準時呢..點半到左..打黎問係邊..sor..在女廁.""hehe
趕過去..真齊人//男仔全到晒..'']
等埋小白..+牙be..閃人...
係巴士到好辛苦牙..想嘔..幸好睡了一會兒..kaka 好點兒..
因為今天7點比媽咪嘈醒了.過份..!!!
5點鍾去到..then排隊玩第一個管...]]
興了...]]]'' 真的不怕..'' >_________<" 想點..""
我在最後..kaka..]]
牙戚好驚...]]又話5怕..?? kaka
被嚇..跪了在地上...]] haha好笑.]]
後面戈班真係好好笑..笑死我了///''
[[點解尼死左又要起番身..??點解5死落去..!!點解..點解.]]
but佢地比人 cut 住左..kaka 我最後.><""
牙戚好勁牙..尼笑死我了...]]
===================================================
then坐覽車上去玩..其他..]]
玩左飛船..溼了..''馬騮穎+牙戚被我騙了...很大滿足感..]]
好多鬼牙...]]kaka ..戈隻咁ge 黑 鬼..]]好白痴牙..
嚇了又嚇..]]不過無被嚇..kaka
係咁同d鬼影相.''
then同kai培..牙基戈d去其他管..'']]
he曹操..]]走王掉了..]]女班長..]]
很惡嗎..??嚇到尼 kaka/./
扯實尼//擋箭排..''haha
=====================================================
玩左"轉"..戈個野..忘了叫什麼..>_______-<""
牙莨脫鞋..臭]]kaka
kai培係5適當的時候打黎//
飛緊打電話黎..''無耐...]]
好舒服牙/////////
張釋心坐在一旁..5玩..''驚到哭了//''慘..']]
完玩之後去找她...
===================================================
then11點幾落留去玩埋其他的..
only玩左荒廢校園...]]最恐怖的...he女班長跟我在最前...]]
好笑牙..他比後面戈d扯住,,,]]又比我扯番上黎..就黎死..kaka
牙基佢地係咁嚇人...
[[專心上堂//5好傾計牙..]]好大聲牙..傻的係咁拍門...]]
嚇到佢地叫.]]
d得搭住我行..行左好耐..我也不知..]]
見到之後..也沒有被嚇..kaka''
他的手好凍牙...正牙.....]]
牙莨給我打了1巴..對不起..!!xd
==============================================
今日全日都係到sd message..〕
咖哩說得對..我5會咁笨比錢人..嚇自己..〕〕
出年一定5去..=___________=}
12點鍾搭廾出mk..搵車..好難搵牙..]]牙co..牙be.阮仔..走先..
牙基好人..陪牙戚搵車..搵左成半粒鐘....]]
我地..lin..茵..kayan..女班長..kai培..去7食野先..
先搭車番去..個時都成3點幾啦..
回到家..沖埋涼4點..sleep.}}〕
=======================================

kayan偷影的.!!`不知道呢....]]
很有日本人fee.??