
本來5去唱k的..因為10點半去.太早了//5想去
但8點幾比人嘈醒了.. >︿<”〕〕
尋晚溫衵書到1點幾..厲害吧..**
執埋間房麵係9點幾..無野做...
唉..又5想係屋企....''難得放假...kaka
10點半落左去..then心陪我去做會員證..
自再去m記咖哩...kaka..]]又遲到了我們..
==================================================
再搭車出去...green box..lunch 爆左... ●__________●"]]
11點8而已...**咁快無位... hapi hour又一定要5個人先得...頂..
so唯有飛的去neway啦..又爆左...
好彩3條友都可以唱hapu hour...'']]
本來牙lin都黎的...但要番深圳...振興經濟wor.=________________="
我地12點3唱到3點半...
牙lin...遲d上去wor...so佢1點幾黎左...kaka''
唱左$399..**]] >x<"]
==================================================
戈到有條工作人員只好白痴,,,
成日入黎...煩..又5敲門..無禮貌..的經理都會啦,,,..討厭....'']
成日偷聽人講野..... >x<"] 過份啦...
3:28就cut左...過份..
我地賴死5走..'']]] 好衰丫.....*]] kaka
then 飛的去番新城市....'']] 無野左..
==================================================
唱k陣時見到xx強..同我地 say hi...then 一陣就5見左...又出番黎..嚇死..
but 佢地唱到lunck k... >_______<"
唱完..係連圬見到佢地...he...阮仔..女班長..kai 培........**]]
玩佢地,, then女班長+阮仔過左黎..企係到睇減肥的野.....白痴...**]]
==================================================
係偉華又見到kai 培..李雪...'']]係咁玩佢地..係尼地後面牙...'']]
係到搵我地..其實li埋左.....kaka..白痴..*}]
==================================================