|

今日本來收3點的...]]
臨坎時先叫人cut牛油,,]]芒果... fuck@__________@
本來去圖書館搵牙紀的..
好彩打左比佢先...原來好在家..=_________=!
去左四堂..]]見到班人...無聊..]]
成日都撞到[他]的..!!? why... 他也去四堂..><''
係戈到坐左成粒鐘..=.=
then去百佳買野食番歸食..!!
============================================================
經已討論好halloween + 中秋的行情表了...]] kaka
1/10 去 ocean park..']
5/10 去尖沙咀唱k..']
6/10 去bbq吧..']
hehe..新朋友..]] 一齊玩會悶心的吧..!!]]
該大出血了吧..]]??
==========================================================
祈求被愛的溫馨 呼天都不應 已經很適應
我心事 誰又會在意想聽..?
|