|

鬧鐘6點準時響起..諗住溫書+整lunch..
但不想起..搭4才起身...]]
整完lunch..7點..食早餐..then番學//
條論述題邋未背.>____________________<"
用晒上堂d時間背..背背下睡著了...''坐第一行的好處.."'kaka
================================
放學u.t世史..]]5夠時間..><"
個個都係做dbq先..only我做論述題先..白痴的..
用了9個字做.]]15mins做 dbq..5夠時間...]]頂.!]]
then牙戚去左m記食野..+傾計..到7點半閃人.....]]
miss 謝篇文無做到..累積到600字了..沒帶書的後果..慘.]]
================================
習慣強顏歡笑 -1個牽強的微笑見怪不怪.
眼見的聽見的..所有刀收於心底`
不聞不問是避免面對.
就算傷 心仍選擇1個落淚..
習慣
=================================================================================
你有你既街頭`我有我既巷尾.吾好停留系以前.'']]]
沉 睡 了 那 麼 久 .. 該 醒 了 吧,,,,!]]]
通通給我收聲..]]'' 陰暗間..]]''

|