|||.`●只是 笑一笑 × 什麼 大不了.`!..]]

/\/v﹏ °BECAUSE OF U..']

             我的世界才變得色彩.']]// 

 
 
 
 
What I've done,

Forgiving what I've done

  

2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天


''●谷鬼氣....///."""
 
 

 

今日早上落去等捉e茵時

以為佢去左買包先…….=.=””

點知係未落黎等到佢落賣黎,,,一齊去買包..

跟住返學///

派返英文默書簿,,食蛋牙……第一次英文默書食蛋/…

好似好多人今次都食蛋牙…..kaka….””

要抄3…””

 

Lunch落去打ball

銘變態ga..係咁囉個ball “bad”過黎wor..

好彩避到姐d就賴野.///..””

 

p.h.t堂時無啦啦比”H.C” “左一巴牙..””

鬼死咁大力牙……痴線GA…”” ==”

係咁整人個…..wor/////////””

sir叫我苟左堂之後拉佢…//’’

唔知做咩….可能頭先上堂太乖呱…””

但我無玩都有一陣ga

係到寫緊野…””跟住叫坐係xxx前面果個女仔出去搵佢.””

真係彩佢都傻牙…””

 

谷鬼氣牙…          無啦啦比人禽左一巴,,,””

去完學會之後,,落左去打ball…

死人頭xx銘係咁囉舍ball踢人 wor…

因為頭先….d野無嬲ga..

無啦啦仲比人囉個ball黎踢…….

好鬼死”…….

所以自己走先//////…..”

 =======================================================================================

自己一個人去買野食,之後去海皮坐…..

好凍牙……坐左成一個鐘到頂唔順

返歸算啦…..///”””

 


2006 年 2 月 7 日  星期二   晴天


||▍|*﹏重作><"..。
 
 

今天放了學後,留在學校打ball…

cy去了留堂喔…..><” 真可憐

跟毛毛,,e茵打了一會兒排球,,,ball便被”8搶了去玩閃避球”””

我們只好坐在一旁休息好了因為跟他們玩閃避球很恐怕呢…..

自己坐在一旁看他們玩,一路坐功課……><”

5點半亞戚,lin,亞幾都黎賣..

then她們一起去圖書館借書..

我等賣cy留完堂後,一齊去找她們好了,,,

點知我們在麵包城見到她們,,,

一齊賣包食 ==”

then去四堂,,沒有去到圖書館得亞line和亞霜去了

去百佳買雪條食,,,

亞幾個咀比雪條痴住左..哈哈..可笑..”

打左一陣ball..

6點半就走人廢事日日都咁遲回家….””

今日都幾”,上英文堂時,,miss yu派返之前作ge..

佢話我無交healthy living個份文..

叫我作返….明明我有交話我無交

點知佢派個份係superstitions…

我又無份wor……

咁我問佢我無交邊份,,,點知佢話可能兩0份都無交….

Pk…..作得咁鬼死辛苦….

話我無交..

天日交返….好彩唔係一次過交晒兩份….

個個同學係到謄文

我自己對住張j紙係到呆坐,,,坐左成堂

無奈…….]]]]]""

 

 


2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天


≠°﹏手信*★╮ (345722789) 愉快
 
 

今天要上學了,,

放了學後,我和’9在學校逗留了一會兒,,

然後跟cy,走先,,先去她家拿漫畫,再去食點東西,,

然後在四堂附近聊天

再去找亞銘,ya..他們…..

那個銘很壞,,,整我……(==)””

亞銘原來是北姑來的..

四處拉客哦….還要$10一晚….””

他說給我$4一晚….嚇死我了……””

不給我走…..””

現在的治安愈來愈差了….

“D chicken”愈來愈倡狂啦////..””

今日收到幾份禮物,,

其實不是全部也算是禮物,,有兩份是手信..

e茵給我的是青色的……很喜歡……………青色….hehe

另一份也很可愛呢….

回家的時候見到細家樂…….hoho…

他送了份禮物給我…””是新年禮物來的…..””

很型喔…..””

謝謝尼們…””””

 


nicoelihs
暱稱: ●//..蝙蝠兒,," 檸子〞
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

變態佬
笑..'
發燒..']
頭痛..
Whisper..' ]]who ca...


日誌分類

全部 (226)


[ 遺言..]

最近三個月尚無任何留言
 

'°-●`死亡夜曲●..."" .." 〞

.●,,[優雅歌德式娃娃 ×**

''`◆×身體被荊棘洗禮著 ].. .*

` * [ 血如雨 ]°*×

.'`°降落在這死寂的薔薇園上 *|;●

.′【 嘲諷著 .....*}

└■° 這死去的人類 ___``°


RSS Feed