|
||▍|*﹏.`●只是 笑一笑 × 沒什麼 大不了.`!..]] |
|
/\/v﹏ °BECAUSE OF U..'] 我的世界才變得色彩.']]// |


![]() ![]() ![]() ![]() |
================================================================== david ho 12 點打黎話出去做功課wor.... 出面落完雨....溼滴滴,,,,-.-" 洛洛子叫我一陣6點鐘出去飲酒......-.-"" 唔知有咩人呢..........? 本來都想去.... 但突然之間無晒心情,,,,,,,,, 捉e茵佢地個班又出晒去做功課.........-.-" ================================================================== 唉.....又係咁啦..... 次次都係咁......" 還說是朋友........" 唔想再諗.....但又做唔到......."
刊登時間:2005-12-30 02:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
![]() |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||