NiCoLe  BLOG                       
比雨淋下的感覺 . . 總是那麼好 . .
但為何它就是沖不去我所有的傷心 . . 所有的煩惱呢 ??

 

      
nicoleli615
暱稱: ※ NICOLE ★
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2008-04-14
2008-03-18
H.W . . . OMG . ..
無標題 . . .
寂寞 ...
文章分類
全部 (51)
好happy呀 ^^ (12)
好唔開心呀 >.<'' (7)
無無聊聊 ~.~ (2)
煩到死-.-'' (1)
未分類 (29)
好友名單
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
網站連結
SaRaH 's BLOG∮
大東↘ BlOg ↗
亦儒 ○ BlOg ●
亞輪 ↗ BlOg ↘
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 1628
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


. . . 分類: 未分類

2月20日

呢掛都冇咩特別野發生

所以都唔係幾想打qooza

不過聽日就要換位 . .

其實我同anny 都唔係幾想調囉. ..

發表時間:2008-02-20 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


返黎LU 分類: 未分類

2月13日

HEHE 終於返到黎喇

好好好掛住H.K.呀

其實我琴日已經返到黎GA喇. .

只不過真係好支力  所以就冇寫到QOOZA SOR 呀 !!!!!!!!!

數下. . 我已經莖唔多有十幾日冇寫到QOOZA

我 . . 以家 . . 會補返咁多篇文 . . 你地要有耐心睇啊 !!!

就由2月3日開始啦

-----------------------------------------------------------------------------

2月3日

今日  . . 係我離開H.K.既第一日

嘻嘻 . . 心情呀 . . 都幾緊張GA . .

話哂. .都要離開H.K. WO

唸返起今日. . 真係好開心 好LUCKY . .

點解 ?? 哈哈 .. 你地估下 . .

嘻嘻 . . 就係 . . . 等我話比你地知啦

本來我同我啊姨係坐經濟位 . .

點知無啦啦個空姐同我地講 . .

話經濟位已經爆滿 . . 所以想請我地去坐頭等 . .\

HEHE 我地緊係UP 頭啦 . .

個位好大 . . 又舒服 . .  KEKE

落左機 . . 叔叔楂車黎接我地去表哥屋企. .

坐左差唔多6粒鐘 . . 好奇怪 . . 我竟然冇嘔 . . 真係好彩. .

一去到表哥屋企門口 . . 呆曬. .

大到. . . 無言 . . 起碼有千幾呎以上. . .

----------------------------------------------------------------------

2月5日

今日同舅父仲有表哥同埋細佬去唱k

原來表哥唱歌都幾好聽

唔知咩事 表哥唱唱下狂飲啤酒

起碼有一打 . . 勁

跟住返到home . .

醉左 . . 啊姨去完fd屋企. . 返到home . . 又醉埋. .

2個人係咁係度發up瘋 . . 好無奈 . . .

-------------------------------------------------------------------

2月6日

今日係年三十

係一年入面最尾果日

可以wear 新杉 . .開心

大人係咁打牌 . . 

我地就係咁對打nds

到左12點

我地一齊放煙花

好震撼 好beautiful . .

我都係第一次係現場睇  仲要係自己放. .

好開心呀今日

d煙花仲好睇過香港果d

幾家人都係度放 . .

成個天空都係5顏6色

好beautiful 呀

-----------------------------------------------------------

2月7日

今日係大年初一

我係最LATE 果個起伸 . .  哈哈

一起伸 就收到好多利是 . .

全部都係100元. . . 哈哈 好開心

好有米呀佢地 . .

---------------------------------------------------------------

2月11日

聽日就要返H.K . LU . .

好期待

今日 . . 又去唱K

佢地叫左一打有5%酒精既野飲

飲左唔夠一枝就頂唔順喇 . .

難得表哥仲飲左6枝 . . 好似飲水咁飲 . . 

無野好講囉我. .

------------------------------------------------------------

唔想打太多 好支力 . .

總之係呢個HOLIDAY 都幾好玩啦 

最後 . .

都係要祝返你地

新年快樂 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

  

 

 

 

 

 

發表時間:2008-02-13 08:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


USH . . 分類: 未分類

2月1日

ush . .今日過得都幾開心

係咁係度傾計. . 一路係度笑. . 笑到成塊面都紅哂. .

比李sir係咁望住. . 不過都係照傾 keke

wisdu一係咁唱果首歌. . 超好笑lo

聽日就坐plane走人lu

我唸今個holiday應該會幾好玩既

我會係12號返黎ga喇

 

 

發表時間:2008-02-01 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]