2月13日
HEHE 終於返到黎喇
好好好掛住H.K.呀
其實我琴日已經返到黎GA喇. .
只不過真係好支力 所以就冇寫到QOOZA SOR 呀 !!!!!!!!!
數下. . 我已經莖唔多有十幾日冇寫到QOOZA
我 . . 以家 . . 會補返咁多篇文 . . 你地要有耐心睇啊 !!!
就由2月3日開始啦
-----------------------------------------------------------------------------
2月3日
今日 . . 係我離開H.K.既第一日
嘻嘻 . . 心情呀 . . 都幾緊張GA . .
話哂. .都要離開H.K. WO
唸返起今日. . 真係好開心 好LUCKY . .
點解 ?? 哈哈 .. 你地估下 . .
嘻嘻 . . 就係 . . . 等我話比你地知啦
本來我同我啊姨係坐經濟位 . .
點知無啦啦個空姐同我地講 . .
話經濟位已經爆滿 . . 所以想請我地去坐頭等 . .\
HEHE 我地緊係UP 頭啦 . .
個位好大 . . 又舒服 . . KEKE
落左機 . . 叔叔楂車黎接我地去表哥屋企. .
坐左差唔多6粒鐘 . . 好奇怪 . . 我竟然冇嘔 . . 真係好彩. .
一去到表哥屋企門口 . . 呆曬. .
大到. . . 無言 . . 起碼有千幾呎以上. . .
----------------------------------------------------------------------
2月5日
今日同舅父仲有表哥同埋細佬去唱k
原來表哥唱歌都幾好聽
唔知咩事 表哥唱唱下狂飲啤酒
起碼有一打 . . 勁
跟住返到home . .
醉左 . . 啊姨去完fd屋企. . 返到home . . 又醉埋. .
2個人係咁係度發up瘋 . . 好無奈 . . .
-------------------------------------------------------------------
2月6日
今日係年三十
係一年入面最尾果日
可以wear 新杉 . .開心
大人係咁打牌 . .
我地就係咁對打nds
到左12點
我地一齊放煙花
好震撼 好beautiful . .
我都係第一次係現場睇 仲要係自己放. .
好開心呀今日
d煙花仲好睇過香港果d
幾家人都係度放 . .
成個天空都係5顏6色
好beautiful 呀
-----------------------------------------------------------
2月7日
今日係大年初一
我係最LATE 果個起伸 . . 哈哈
一起伸 就收到好多利是 . .
全部都係100元. . . 哈哈 好開心
好有米呀佢地 . .
---------------------------------------------------------------
2月11日
聽日就要返H.K . LU . .
好期待
今日 . . 又去唱K
佢地叫左一打有5%酒精既野飲
飲左唔夠一枝就頂唔順喇 . .
難得表哥仲飲左6枝 . . 好似飲水咁飲 . .
無野好講囉我. .
------------------------------------------------------------
唔想打太多 好支力 . .
總之係呢個HOLIDAY 都幾好玩啦
最後 . .
都係要祝返你地
新年快樂 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|