| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
2008-01-31  |
分類: 未分類 |
1月31日
今日一起身 個頭就有d痛 一路係咁流鼻水. .
class time . . 同d 班會成員係咁企係到. . 無奈> . <
luch time 好囉. . .
唔敢再去食noodles 喇. .
then , , 又要飛去512到開會. . 無聊 . .
放左學之後飛去apm . .
同啊姨係咁行行行 . .
佢買左個新wallet (好似串錯左 )^^
食左個冬甩 . . 好好味
買左2枝波板糖 用左20蚊. .
今日都算ok happy既
|
| 發表時間:2008-01-31 09:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 30 日 星期三  |
朱古力  |
分類: 未分類 |
1月30日
今日 . . 唔知點解. . 一返到學校 就好想訓. .
我又唔係成晚冇訓WO. .
但係一返到學校 . . 無論係企係到定係坐係到. . 都係咁ZZZ. .
而且今日D又唔係好得好邊. . 又悶WO ..
唔知我下世可唔可做PIG呢 ?!?!. . 可以係咁訓訓訓. .
今日其實都發生左一件幾特別既事既. .
哈哈 就係整朱古力喇. .
整到我成件冷衫都係. . 唔使WEAR喇 -.-/' T^T
不過又幾好玩WO KEKE
放學 .. 比CRYSTAL , ANNY , TIMOTHY , HIRAM, YULANDA , SARAH 試食 . .
二十幾粒都比佢地食哂. . 好勁. . 朱古力狂. -.-''
KEKE 佢地都話幾好食 , 不過SWEET左D . 有待改進 !!
|
| 發表時間:2008-01-30 07:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 28 日 星期一  |
唔好亂唸啦 各位 . .  |
分類: 未分類 |
1月28日
今日又比徐太話
不過算啦 . . 話慣. .
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
唔該各位
我以家要澄清返一樣野先
我琴日係qooza到講既野 . .
你地唔好唸錯隔離啦. .
一返到學校 就比人問東問西 . .
我同張俊文冇野ga, , 你地唔好再亂唸啦. .
如果再比我聽到. . 就算係fd 都冇面比 !! |
| 發表時間:2008-01-28 05:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 17 | »
|