| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
-.-''''''  |
分類: 好唔開心呀 >.<... |
12月19日
今日打籃球果陣 唔小心整親隻手指 腫左 好痛 >.<''''
跟住係到等sarah同apple 等左差唔多9個字 等到我頸都長埋喇 . . .
就同佢地去旅港到see d 籃球隊比賽
去到旅港 因為我地唔係舍度 d 學生 所以要填張form
佢要我地寫個名 but又唔知寫邊個好
於是. . . sarah 就寫左 '' 符宛心 '' 我地一see到之後 就係咁狂笑
跟住果個人真係信
咁k既名佢都信wo 真係o哂囉
see左唔夠4個字 就完場
唔知佢地有冇win呢 ??
|
| 發表時間:2007-12-19 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
^^  |
分類: 好happy呀 ^^ |
12月18日
今日全日都係咁聽淆底超人( 可能你地唔知邊個 )搞GAG
笑到我地成塊面都紅哂囉 真係超好笑
結果佢又比李SIR話佢 好彩冇話我啫 呼. . .
上MATHS堂果陣 有人無端端係從CHIR到跌左落黎
跟住我就同WISDUM講
下一個到你GA喇 講左唔夠一MIN
佢真係跌左落地下到
我同ANNY都係到狂笑
原來我講野係咁準GA WAKAKA^^
|
| 發表時間:2007-12-18 06:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
好返LU ~  |
分類: 好happy呀 ^^ |
12月17日
今日終於SAY左 LU.....
成個人都鬆哂 ~ 都係多得SARAH炸
之後都冇咩特別野發生LU
係咁望住SARAH同YULANDA佈置CLASSROOM
覺得自己超KAI. . . |
| 發表時間:2007-12-18 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|