| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
2007-11-29  |
分類: 未分類 |
今日係Assembly 度 學校請左高皓正黎
佢講野都ok好笑 冇平時個d Assembly 咁悶........
but 有時我都唔係幾明佢講咩/////.......////////
|
| 發表時間:2007-11-30 05:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 26 日 星期一  |
第一次係school度煮野食^^  |
分類: 好happy呀 ^^ |
11月26日
今日好開心
終於可以係H.E. 度煮野食
老師又話整PIZZA 點知係焗BREAD -.-''''''''''''''
不過都係好開心 同YULANDA 嘻嘻哈哈就過左2堂 WAKAKA ^^
我地狂落CHEESE 同 SAUSAGES |
| 發表時間:2007-11-26 06:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
好黑啊我.....  |
分類: 好唔開心呀 >.<... |
10月24日
今日真係有生以黎最黑既一日囉....
咁我今日好似平時咁搭車去學piano啦
都冇野ga
點知返到home果陣
發現張 $100 唔見左....
搵哂成個袋都冇
結果要扣下個月既零用錢
慘..... |
| 發表時間:2007-11-24 07:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|