NiCoLe  BLOG                       
比雨淋下的感覺 . . 總是那麼好 . .
但為何它就是沖不去我所有的傷心 . . 所有的煩惱呢 ??

 

      
nicoleli615
暱稱: ※ NICOLE ★
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2008-04-14
2008-03-18
H.W . . . OMG . ..
無標題 . . .
寂寞 ...
文章分類
全部 (51)
好happy呀 ^^ (12)
好唔開心呀 >.<'' (7)
無無聊聊 ~.~ (2)
煩到死-.-'' (1)
未分類 (29)
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
SaRaH 's BLOG∮
大東↘ BlOg ↗
亦儒 ○ BlOg ●
亞輪 ↗ BlOg ↘
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 1641
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


派EXAM - -'' 驚訝 分類: 好唔開心呀 >.<...

11月2日

已經考完3科 仲差2科就考完

已經派左中, 數AND 中史

數學考得勁差  30分先得個18分 - -

俾呀媽鬧餐死 ......

中文60分有45.5

都OK啦 !!

中史測得最好

40分有37分

好開心 ^^

唔知G.E , ENG , I.S

會考成點呢 ??!

發表時間:2007-11-02 08:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


2007-10-31 滿足 分類: 好happy呀 ^^

10月31日

今日係D.T堂勁好玩

同呀梁日希, 楊鼎基同埋余學研一組

要用D 飲筒黎整一個塔

自得個20枝 仲要勁穩 要擺到個可樂

好彩我地一早就DRAW左張DESIGN

所以好快就整好 WAKAKA ^^

BUT最後都係差人地1cm

激死我 >.<''

發表時間:2007-11-02 08:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


好慘呀 ~ 不安 分類: 好唔開心呀 >.<...

10月15日

我今日勁唔開心

因為要抽血 勁痛 >.<''

d 醫生又問長問短 煩 !

發表時間:2007-10-15 04:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]