| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
派EXAM - -''  |
分類: 好唔開心呀 >.<... |
11月2日
已經考完3科 仲差2科就考完
已經派左中, 數AND 中史
數學考得勁差 30分先得個18分 - -
俾呀媽鬧餐死 ......
中文60分有45.5
都OK啦 !!
中史測得最好
40分有37分
好開心 ^^
唔知G.E , ENG , I.S
會考成點呢 ??!
|
| 發表時間:2007-11-02 08:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 31 日 星期三  |
2007-10-31  |
分類: 好happy呀 ^^ |
10月31日
今日係D.T堂勁好玩
同呀梁日希, 楊鼎基同埋余學研一組
要用D 飲筒黎整一個塔
自得個20枝 仲要勁穩 要擺到個可樂
好彩我地一早就DRAW左張DESIGN
所以好快就整好 WAKAKA ^^
BUT最後都係差人地1cm
激死我 >.<'' |
| 發表時間:2007-11-02 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 15 日 星期一  |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|