NiCoLe  BLOG                       
比雨淋下的感覺 . . 總是那麼好 . .
但為何它就是沖不去我所有的傷心 . . 所有的煩惱呢 ??

 

      
nicoleli615
暱稱: ※ NICOLE ★
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2008-04-14
2008-03-18
H.W . . . OMG . ..
無標題 . . .
寂寞 ...
文章分類
全部 (51)
好happy呀 ^^ (12)
好唔開心呀 >.<'' (7)
無無聊聊 ~.~ (2)
煩到死-.-'' (1)
未分類 (29)
好友名單
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
網站連結
SaRaH 's BLOG∮
大東↘ BlOg ↗
亦儒 ○ BlOg ●
亞輪 ↗ BlOg ↘
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 43
今日人氣: 1
累積人氣: 1632
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


neway 愉快 分類: 好happy呀 ^^

1月15日

今日考中文oral

回讀左一次 . . 算

跟住本身係去打波

點知anny同吉又話唔去

就同crystal , 余生 , 同埋 crystal既小學同學 去左mk到唱k

我以家先知余生唱k真係好恐怖. . .

係咁唱 . . 係咁唱. .

基本上首首都有佢份. . .

. . . 真係超勁 . . .

發表時間:2008-01-15 05:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


LISTENING. . . 不安 分類: 未分類

1月14日

今日考英文listening . .

又係fat硬喇. . . 唉. . .

考完exam 之後

同crystal啊冰一齊去黃埔到行

行到得腳都軟 -.-''

係果度食左好多野

d 糯米磁超好食 keke ^^

跟住又食左d龍鬚糖

我第一次食炸

都幾好味 kaka

好絲 不過入面好香

跟住口渴得濟 去左m記飲coke

聽日就要考中文oral lu. . .唉 / /.. / /

發表時間:2008-01-14 09:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天


YO ... XD ^^ 愉快 分類: 未分類

1月12日

考完exam之後

真係好好好開心囉

又唔使再溫書wo

我恨左好耐  . . .

今日終於買到喇 kaka

就係fahrenheit 既新專輯喇

d歌超超超好聽^_^

要自己比money . . . 不過算啦

送左2個file ( 係亞綸同大東 ^^)

同埋一張poster 勁大張

哈哈 今日真係 爆開心

 

發表時間:2008-01-12 06:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]