| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
neway  |
分類: 好happy呀 ^^ |
1月15日
今日考中文oral
回讀左一次 . . 算
跟住本身係去打波
點知anny同吉又話唔去
就同crystal , 余生 , 同埋 crystal既小學同學 去左mk到唱k
我以家先知余生唱k真係好恐怖. . .
係咁唱 . . 係咁唱. .
基本上首首都有佢份. . .
. . . 真係超勁 . . .
|
| 發表時間:2008-01-15 05:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 14 日 星期一  |
LISTENING. . .  |
分類: 未分類 |
1月14日
今日考英文listening . .
又係fat硬喇. . . 唉. . .
考完exam 之後
同crystal啊冰一齊去黃埔到行
行到得腳都軟 -.-''
係果度食左好多野
d 糯米磁超好食 keke ^^
跟住又食左d龍鬚糖
我第一次食炸
都幾好味 kaka
好絲 不過入面好香
跟住口渴得濟 去左m記飲coke
聽日就要考中文oral lu. . .唉 / /.. / / |
| 發表時間:2008-01-14 09:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 12 日 星期六  |
YO ... XD ^^  |
分類: 未分類 |
1月12日
考完exam之後
真係好好好開心囉
又唔使再溫書wo
我恨左好耐 . . .
今日終於買到喇 kaka
就係fahrenheit 既新專輯喇
d歌超超超好聽^_^
要自己比money . . . 不過算啦
送左2個file ( 係亞綸同大東 ^^)
同埋一張poster 勁大張
哈哈 今日真係 爆開心
|
| 發表時間:2008-01-12 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|