| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 1 月 11 日 星期五  |
好好好happy  |
分類: 未分類 |
1月11日
我等左呢一日好..好..好..耐喇!
成個christmas holiday 都係係到溫書 ( 其實係係度發夢 . . . )
呼 ~ 終於考完 雖然我都知實好多科都fat ga 喇 . . .
不過算啦 ~ 過得一日得一日 派左先算喇. . .
考完成個人都鬆哂 . . . xd. . .
今日 吉吉同我講
話我地4個fd左好多
我都覺呀 ! 呢幾日exam都係多得佢地陪我ja thx哂你地呀^^
|
| 發表時間:2008-01-11 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 10 日 星期四  |
ORAL eXaM  |
分類: 未分類 |
1月10日
今日輪到girls 考oral . . .
好緊張
講野講到甩甩cut cut
d 唔知咩ed sound -.-
全部亂讀 . . .
跟住picture果到 . . . 仲哀. . .
本來想講easily 點知無端端講左 咩always , usually ...
個腦short 左 . . .
唉 ~ 都係抄硬ga喇. . . |
| 發表時間:2008-01-10 02:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 9 日 星期三  |
exam  |
分類: 未分類 |
1月9日
今日考中文 都ookk啦
不過都仲係有d唔識. . .
見到我隔離果個 係半鍾頭之前就做完 . . . 好勁 !!!
pth 好無聊 做完就係度訓. . . .
仲有幾日就考完喇 ~
好期待. . .
|
| 發表時間:2008-01-09 06:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|