sOr sOr呀,,咁耐冇打qz,,,
泥排日日刀要練波,,
搞到冇哂時間觀念,,
sorry,,,
好彩考試考得好炸,,如果唔係,,,
唔比打波呀,,<--呀媽話ge,,
就泥要比賽啦,,,
手球..排球..羽毛球一齊泥,,,
如果撞埋就死啦,,,
依加要比心機練波,,,
奸爸爹呀,,,
好想快d到3月27呀,,
因為1個月啦ma,,,,
哈,,,
知唔知咩1個月呀,,???
想知..問我啦,,
但係,,我唔一定答你加,,^v^''!!