嗨,,金日係情人節呀''
情人節快樂呀''!!
大家過得點呀??
我就悶啦,,,
從未試過係情人節收到朱古力ge我,,
金年一樣係得個柑,,,,,,
情人節,,有位fd生日,,Happy Birthday!!,,
金日,,,同呀媽佢地食完之後,
我就去左呀怡屋k,,
我地煲台劇,
than,,
j東&S.O泥左,,
佢地好好笑呀,,,
仲有呀,,,
J東比呀怡嚇到張個撈魚果個跌左落魚缸,,,
我地笑爆呀,,,,
可惜...聽日要練波..冇得同佢地玩,,
等放假啦,,
`星期6唔知去唔去表演好呢???
88,,,
|