好痛好痛好痛牙!!!
個肚痛屎人喇xD"""
甘日食左冷面...(又食冷面???>
之後番左屋企食M記d野,
食左d薯條...
再飲橙汁加牛奶-3-"""
問題就係呢到!!!!!!
橙汁加牛奶
橙汁加牛奶
橙汁加牛奶
飲左牛奶就吾芘飲橙汁xD
攪到個肚由2點幾痛到依家@@
跟住牙爸買左d...
喇叭牌正露丸^^
岩岩先食-3-
感覺如何就吾洗問喇...
因為莪刀吾知><
呵呵~~
之後...
莪訓左兩粒鐘,
好似係由6點幾訓到8點
差吾多啦"差芣多先生???]]
總之依家係---***
莪個肚好痛牙@@
痛屎人痛屎人
好似好耐冇咁痛過lu~~
牙媽話要莪係8月30號睇牙醫-3-
話睇下整芽果d野
可能要m0cK芽T3T
驚驚地...
甘日刀夠黑仔喇=(
|