甘日晨咁早,
自己7點幾起左身,
之後見到牙媽同牙妹係下面,
玩緊-3-
跟住傻傻間間咁,
入次所刷芽洗面啦...
呢d野其實吾洗講-,-
但係甘日冇野打
講去左同苗苗食早餐囉
一齊番數學班牙嘛
牙媽同佢牙媽就去交數學班d淺淺-3-
留低莪地兩個可憐既小朋友...xD"
跟住上去果陣...
頂,
要做後面果d咩!?!?
完全冇左件事-3-
攪到莪要一路聽牙sIR講野,
一路寫番d答案@@
好驚佢見到莪寫野,
廢事牙媽知道又話莪=.=
跟住牙sIR叫莪地做野,
成班人刀吾識做...
牙sIR就嬲爆爆咁寫個答案出黎,
仲細細聲話[白痴"
xD"莪地成班人刀聽到囉
洗吾洗咁白牙...
之後係咁笑>w<
呵呵...
之後拎部手機出黎,
比苗苗睇下熊仔(又叫哈仔^^"既相相
自己影架...
芣過甘日先影囉-3-
佢一手攞住之後話[好得意芽>
跟住攞左黎玩,
莪好嬲囉,
部野比佢咁搶...
又冇問過莪,
攪到莪想睇番小小野刀吾得-3-
莪係小氣鬼xD"
好想閙佢囉...又閙吾出口..
有時覺得佢份人...
幾自私下囉=3=
吾想比佢睇到tIM...
算啦...
呢排覺得自己怪怪地..
算-333-"
|