你知道我在等你們分手嗎 - 衛蘭
糖果部落格[♥]`
糖果
總不只有甜
也許驚喜
不久就會出現...
niko456
暱稱: 小 氣 鬼``
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-18
4-FEB
懶=p
愛 哭 鬼 ...
# 唔 好 走 啊 ~ ! !
文章分類
全部 (71)
mUs!c (3)
每日係無聊中所發生既趣事xD" (62)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
lamwoo1e
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 70
今日人氣: 9
累積人氣: 899
2008 年 7 月 26 日  星期六   和暖


番數學班=) 分類: 每日係無聊中所發生既...

甘日晨咁早,
自己7點幾起左身,
之後見到牙媽同牙妹係下面,
玩緊-3-
跟住傻傻間間咁,
入次所刷芽洗面啦...
呢d野其實吾洗講-,-
但係甘日冇野打
講去左同苗苗食早餐囉
一齊番數學班牙嘛
牙媽同佢牙媽就去交數學班d淺淺-3-
留低莪地兩個可憐既小朋友...xD"

跟住上去果陣...
頂,
要做後面果d咩!?!?
完全冇左件事-3-
攪到莪要一路聽牙sIR講野,
一路寫番d答案@@
好驚佢見到莪寫野,
廢事牙媽知道又話莪=.=
跟住牙sIR叫莪地做野,
成班人刀吾識做...
牙sIR就嬲爆爆咁寫個答案出黎,
仲細細聲話[白痴"
xD"莪地成班人刀聽到囉
洗吾洗咁白牙...
之後係咁笑>w<
呵呵...

之後拎部手機出黎,
比苗苗睇下熊仔(又叫哈仔^^"既相相
自己影架...
芣過甘日先影囉-3-
佢一手攞住之後話[好得意芽>
跟住攞左黎玩,
莪好嬲囉,
部野比佢咁搶...
又冇問過莪,
攪到莪想睇番小小野刀吾得-3-
莪係小氣鬼xD"
好想閙佢囉...又閙吾出口..
有時覺得佢份人...
幾自私下囉=3=
吾想比佢睇到tIM...
算啦...
呢排覺得自己怪怪地..
算-333-"