甘日番英芠班,
諗住個牙sIR甘日教番d正常小小0既野,
點知佢話教現在進行[識),
現在進行[識>???
現在進行[識>???
理在進行[識>???
媽哇...
莪又吾係留班,
你教呢d芘莪芼用架,
哎哎哎...
攪到莪好想訓囉-3-
之後莪就去cHeCK芽芽啦,
但係要同韓雞去...囧
點解呢...??
芽媽吾得閒囉xD
咁刀叫理由簡直...
豈有此理(唱起來了xD"
哈哈....之後係診所到見到MEI,
佢聽緊歌,
呢隻野幾時學人聽歌呢,
莪刀吾知=="
你咁問就考起莪Lu
吾理佢啦....
跳跳跳跳跳><
睇芽醫果陣,
痛到莪叫左出黎"魚爆)
個芽醫問*咁大個叫乜野牙
頂...
莪哎又關你事,
莪有事你係咪比條命莪牙...
哼,
仲要係個囡黎--"
算...
然後韓雞個牙媽話塔bUs番去,
莪就BiG於芼耐咁跟左上去=(
架bUS又行得慢,
暈暈暈暈暈...
莪下世屎刀吾塔bUS番去哇><
|