太耐芼打bl0G,
哇叉!!!
打打打打打...
莪係咪好耐芼留cM芘你哇???
好啦>;<
一次過送番5個cc芘你><
嗯...
講番甘日,
莪同牙媽牙爸牙妹佢地,
去左無印良品買筆
諗住係文具,
點知入面咩刀有得買-333-;
33啦...野食啦...筆啦野啦xD
好多..bUBu*3*
跟住去商務買書~~
芘媽子捉住去買魯迅d書.....
超芼耐菂說..=.=
番到屋企果陣,
莪已經成個人散左=3=
芼得解就係咁倦...
想訓想訓...xxoo
哈xP
係b0...
甘日仲同公公婆婆飲茶=)
d野刀吾錯~~
呵呵...[做了食評家???"
吾打喇~
牙媽係咁話吾好打吾好打...
做乜吾芘人打bl0G喎.\/.
次次打bl0G又痴住哂,
又想知人地打乜
又話莪芼聊w0,
好過份囉-3-
之後仲好嬲咁走左出去
車~
你吾睇咪吾睇囉
吾好係到做戲嘛*-*
|