甘日我好乖乖;)
聽媽咪話晏奏冇開機玩xP
死啦死啦...
琴晚同肥龍用英文MSN
當然呢個主意係佢提o既
跟住吾知係咪用英文講野吾方便...
佢好似嬲左莪咁@w@
點算呢...
一講完自己果句佢就0fF
真係驚佢嬲莪哇><
芣過莪刀有打番s0R芘佢
起碼佢薈知莪好內疚先囉-3-
莪等到媽咪用完電腦就玩
本來想即刻打卜...
但係個q00Za又l0Ad得慢喎-3-
嬲嬲哇.\/.
刀係果個衰人
攪到q00Za咁
最衰就係連bl0G刀打吾到
佢地冇實力咪算囉
吾好係到嘈嘈嘈~~~~
哼-3-
入番正題先=)
開機果陣上左TVB個網啦
之後去左d藝人個blog
上左好多好多
覺得最好就係陳豪同鍾嘉欣果個
講講陳豪先
佢第1個卜就話
想有仲直接o既通訊方法]]
咁我覺得佢刀幾重視d粉絲囉=)
鍾嘉欣果個卜記就好小小
佢錄埋野
仲影埋自己有睇網友留o既cM///
好好人b0^^
呵呵呵*0*
莪又做評人..哈"
|