[♥失去朋友既暑假T^T♥]
忽然好驚冇左d死黨...
佢地同莪過左至少2年喇*0*
莪驚到時佢地薈吾記得莪
又驚自己吾記得佢地...........
自己吾記得刀算喇
佢地吾記得莪先慘=(
fd子
你地第時仲薈吾薈記得莪架...
呢個令人覺得驚既暑假過得好似特別快咁- -"
仲有2日就要試音...
他媽菂!!吾洗快成咁卦...???!
仲有3日就睇芽醫...
對莪黎講已經吾驚...=0=
呵-呵-呵
總之同學們"""
莪好卦住你地呀!!!
♥標汗指數芣斷上升...- -;;;;♥
熱辣辣既天氣有冇熱親咁多位???
莪有呀!!!
他媽菂...個天吾知做乜
時冷時熱
日日開冷氣攪到莪半夜起身
打哈痴哈痴哈痴!
好辛苦唷>;<
過份!!
莪出到去吾夠1分鐘就想屎
琴晚發左個好恐怖既夢...= ="
莪係到打機..
入面明明係最EasY果關
但係又好難玩...
之後莪贏左
又話有得攞隻pET
跟住一睇..
成間次所佈滿"小強]
救命呀!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住就醒左
然後個頭好痛...
可能發呢個夢攪到莪暈暈地啦xP
|