呢幾日卦住攪中學d野...
冇打blog..
嘻""
打番打番XP
**新學期既第一日**
甘日就落樓答校車啦...
個衰人司機攪到我等咗先答到..
遲到的司機xD
校車入面得3個林護..
其他都係蕭明- -"
我見到幫我剪頭髮果個人既仔呀-.-"p
好毛奈囉...
我等校車果陣..
見到幾個人***
映彤大姐...
M.C
同詹生囉...
講番M.C..
佢好似唔認得我哇T3T
行過都唔知我係到..
詹生呢..
我見到佢就好似見正死神咁-3-"
即刻跑開呀媽..
走先...
跟住呀媽走黎搵我..
見到我就閙閙閙閙閙...
你閙乜鬼呀.
詹生份人衰係鬼都知啦
咁見到佢就緊係走啦
你閙乜q呀
攪到d人望住哂..
影衰林護囉\333/
**悶到喊既開學禮**
番到去就即跑去hALL到
諗住好快就完..
果個神父又係咁講野..
聽聖經都算啦
又講奧運會d野...
好心你就咪咁煩啦..
你係教練定神父呀???!!
之後個校長又出黎講講講...
悶到自己都打左4次喊露...
仲之開學禮次次都冇好野...- -
不過甘日都算黑仔
番到課室又比兩個肥仔踩左一腳
你地玩就玩啦
你地攪gAY都算喇
仲踩人就好冇品囉
呢到係學校
要攪gAY都出去啦唔該
成日嬲爆爆咁\333/
聽日好番d就好喇........
|