甘日番到去
第1堂就上I.S
哈"
仲有得上I.S lab
開心>3<
個miss又比d子我地
話係咩rules喎-0-"""
好多字唔識
隔離果個男班長仲比人話係唔識最多xD"
之後上中文堂...
冇乜好記姐果到= =
之後
就上中史堂
個miss SIT好好笑囉
自認自己變態*0*
話會問番之前教果d野
嘻嘻""
佢真係記得先算啦=)
好倦~0~
個肚打鼓喇
食得野未-3-
之後都冇乜記囉
不過要講下上D&T果陣
個Mr Lee好攪野
佢話如果係出面等左好耐
就自己入去見佢
話驚自己到時暈低-0-
最好笑係呢句
*千奇唔好同我做人工呼吸*
o哂嘴了....
邊個得閒幫你做- -
又話唔好伸隻腳出黎kick人
話又驚到時果個人1腳踩落去
咁傷果個人就緊係......
哈哈"
我好似中意上D&T多d咁w0
不過呢個係事實-.-
|