9月7號..
呵呵"""
對我黎講係個好重要既日子...
立法會選舉??????
佢地既野關我鬼事咩-0-""
入正題- -"""
果日
我同呀爸呀媽行完街
番屋企啦
見到譚mei同佢成家
好似係到行街喎
佢扮到唔識我咁..
過份\333/
依家我好失禮佢咩
做咩連"HI"都唔講句- -
算啦...
呢件事我要定係
""""朋友同好日"""
係咪好kai呢xD
我都知道- -"
佢同我都算朋友啦
只係有小小唔同姐......
唔理喇
佢中意唔中意我都要咁講
嘻""
打番甘日...
係冇乜野打囉
放學果陣卦
miss同呀sir叫我地留低
成個F.1喎
話睇咩舞....去睇咩show
哈哈
好似"盛裝舞步愛作戰"
嘻嘻"""""
唔講喇
表演果d人係細我地好多既小朋友囉-0-"
好拉住我呀!!!
我已經要去牆角到畫圈圈T^T
好魚呀..
連個細路都識
我中一都唔識就覺得自己好差咁@@
唔理喇
d舞又跳得幾好睇...
大個果d跳呢
跳到好似真係相戀緊咁...
有小小....陶醉-0-"""
唔理喇
好倦呀......
真係唔慣中學d生活
閉閉*0*
|