甘日番去探老師啦 我遲到- -"' 真是有性格的說^0^ 跟住番到去 陳siR同我地講野 好似話咩要守番紀律 要靜d咁話喎 嘻" d人聽緊佢講 我就自己做自己野囉 時運高...咩都聽唔到xP`` 之後我地成班友去左音樂室 開P=) 我地可以話係喺果到BBQ囉- -" d去左M記到買早餐 再上番黎食 呵呵""" 冇哂秩序lu=0=凸 哈哈哈 不過又要番林護喎 衰人林護 囧 人地明明玩得好開心 又叫我地番去 哼\3/ 算啦 果到都幾好玩o既... 之後番到屋企 又去學鋼琴=[ 最憎星期六呀><