我唔知點發洩
雖然好想喊...喊唔出
我有d咩理由可以令自己喊......
冇囉我覺得- -
點講好呢
見到佢同***跳舞- -
有種唔開心o既感覺/3\
有時候會想即時彈開啦
當然
我鐘意邊個除咗MAY同avvsva冇人知
呵我係咁呀
我以前有o既教訓
係呢到會用到啦吓...
你愈係痴住佢,,.,佢就愈係同你保持距離/3\
有時候都想控制自己
同佢隔咁少距離
1睇就知我望住佢啦
不過我係好容易對住樣野呆咗
所以應該冇人知﹁﹁+
*--莪是呵噯滴芬隔線--*
買番章仔啦
好開心
不過又驚再次整鬼爛- -
要著U果陣先帶啦
呵呵
依家好似話逢星期一同星期四都要練操/333\
好難呀
我自認自己唔識控制手腳
咁易整係我唔得- -
正一白痴.333.
閉閉*0*









