點講好呢...
我覺得自己好似鐘意第2個人咁
佢就係....
比你地知就唔好玩啦>3<
咁仲打黎做乜???
傻o既
邊個係到打滿10個cm[只限呢篇"""
而且唔可以少過15個中文字
睇到未中-文-字
不過都要有條理xP
擺到明玩你地
咁咪唔好留囉...反正你地又唔會想知
知咗應該仲衰^3^
呵呵
不過講吓tabble tennis o既事啦
****-----莪是呵噯滴芬隔線-----****
今日超慘-3-
係咁發白日夢
連輸結果食蛋000000
連輸兩次啦- -不過都keep到係第3囉
係咪好勁呢- -V
聽日上VA好似要縫野- -凸
我唔識tim...點算
叫aunt黎教教我啦=)
係咪好叻女=]
唔講呵..要做野閉閉
P.S今日係冇功課架..自己估吓我做咩啦xP
|