今日自卑0既時間係上maths果陣
超慘..呀sIR係咁教function-3-;
有小小明...又有小小唔明
實際上就係我乜都唔知囉>3<
我覺得自己好蠢
好似咩都唔識咁.3.???
呵呵(後來比後面果位哎做大頭蝦"""
毛奈......
同埋我隔離同後面果個
又靜係教我後面再隔離果個(亂......
哎...
唔講呢個住
講番運動會先
超慘囉跑跨欄-3-"仲要係唔記得幾點鐘果隻
點算呀呀呀呀~~~
死人羅芷琳又唔幫我打去問
不過事實係打唔通- -
慘敗.[ ].
都係到時先算啦-3-"""
依家擔心都冇用....
祝我好運喇...886
|