痛...
痛...
痛...
都係痛-v-
點解咁痛呀...好簡單姐
比張椅連書包1野打落去囉- -
好似紅咗少少- -
自己都唔識分
上堂過程用4個字講:
無-話-可-說xD
講咩好呢...(咁講放學啦多餘>3<"""
係b0
今日放學同M-A-Y行...
傾緊果陣...死人何仲賢又係到插嘴- -
煩死人\3/
之後串我囉...最後係以1腳伸落佢到了事
當然只係做動作(拍緊MV"""xP
冇膽到嘔..呵我贏咗0.0v
超好笑加埋Cannis係到播歌
有人搵你
因為我之前del咗(好後悔"""
所以冇得整出黎聽
......(講拜拜啦多餘= =
係b0...
咁閉閉囉
|