好開心>3<
今日終於到我喇
都唔知恨咗幾多日lu
不過去到做o既野就係...等- -
等等等..等等
等......
開頭就悶悶地啦
之後就有野做
幫人擦松節油啦...
學包紮(雖然唔係好得"""
有件大事發生咗*0*
有個人係咁跑完3000米之後...
訓低咗(好似係咁- -
之後佢好似透唔到氣...心跳加速
成推老師+校長走過去
又話call白車
希望佢冇事啦...
舨來又聽講我地班果王君樂...
佢琴日跑跨欄跑到趺斷手臀.../3\
擔心...
不過都有好笑野o既
就係我地跑完班際按力賽之後(第4名- -
蘇卓him(呃...同班長走入黎話腳痛
蘇卓him話擦咗野都係咁...跟住兩個女仔就同佢按摩大脾..kai爆
班長就除鞋+襪...我就幫另1個女仔按摩
就是1次美好的經歷- -
講完lu
|