今日去朗誦比賽呵
荃灣大會堂啦.....
我地成班人都驚今次衰..
因為老師好嚴啦
衰咗就慘啦..
第11組黎啦.."佢地唔係第1組開始...呢個我都唔知點解]]>
佢地讀得..
"非常有感情"
"超級流暢啦"
"個樣超有自信"
睇完o哂嘴- -
主席佢真係成個口打開咗囉- -
-O-
李城壁好似有4隊...
超努力喎
但係佢地讀得超攪野
好快
但係....感覺怪怪的- -
王少清啦- -
我仲以為譚mei會出現- -
嚇死我.....
佢地拎第3啦
好特別
.......
講名次果陣
我嚇到痴咗線囉- -
佢話第1名讀得好好聽...
xxoxoxoxoo...
哇...我地仲以為死緊
group no.16
我地開心到叫出黎
評判又叫我起身
之後Arron同Louis兩個搭住咁出去*3*
Pussy Cat又出去囉^3^
哈皮>3333<;;
|