今日掉位啦
本來諗住全部都向左or向右移啦
點知唔係- -
C佢依家同我隔1行+1個位啦
之前係隔1行之嘛
都傾到計
尚算happyT3T
依家慘啦
同唔到MAY坐算
同唔到佢坐就唔係好好咁囉- -
死人Anthony仲要話我地成日傾啦
同MAY佢傾
跟住ms hung就打斜咁換
喂你唔鐘意自己個位算啦
做咩仲要攪人
又唔係成日講野
靜係唔明果陣問吓姐
煩人
以為自己好勁咁
車
好嬲囉
勁唔鐘意佢啦
不過MAY又話佢好好人
帶眼識人啦喂- -
4隻眼仲唔夠用
我送埋我果對囉
守護天使又抽唔中C
佢好似抽到20號- -
是但
但係佢地好似朗誦做情侶....
要拖手仔/3\
好灰了......
點算呵???
唔開心o既野走咗
就到超慘o既野黎咗- -
今日red cross有quiz呀
我做錯哂- -
但係我有寫野架
錯咗dd啦
又唔算好差果隻囉
點都叫寫過野呀嘛- -
之後練right turn
好毛奈.....
話我隻腳整得唔夠大
又話咁會好易趺- -
o嘴......
不過話我地個別做係ok
但係team work唔得- -
唔夠齊/3\
好夜先番
6:10先放- -我要做好呢件野\3/
好啦閉閉*0*
|