今日冇野好記
不過想講寫讀書報告寫到痴咗- -
又做問答啦
又做ASSIGNMENT
痴的...ASSIGNMENT好難做
連續係咁問人囉
GENERAL TERM我又唔係好識
因為我蠢
新口頭禪也=]
我蠢...故我在呵...哈"""
自認蠢d人又話唔係
kai子???
奇怪係
我覺得自己講野係亂黎的
講講吓呢樣又講果樣
好似
明明講緊MATHS既野
又講到今日PUSSY CAT果到
我係咪傻咗???
今日Anthony add我
叫我教佢做ASSIGNMENT
不過平時係我add佢多d囉
但係我冇乜計同佢傾
之前唔係咁架
.......
可能我真係傻咗- -"
|