得得地啦...
好毛耐囉今日個宣佈
大約係咁--->(請用你冇乜智慧o既頭腦望吓下面"""THX=)
哈囉大家好
又係我"你呀媽"呀
你地仲記唔記得上個月o既金句呢
呵呵...
我地團契係xxx(忘記了""")之後會係xxx(同樣啦""")到
背到金句o既人就可以有MK chop一大個
呵背到xxxxxx又可以有MK chop一大個xP
今日o既宣佈頏畢..多謝
o哂囉...
今日Eng Dict,
80分得54囉...o哂嘴
我以為靜係默字...鬼知佢出埋讀默了...
好慘...不過我唔係冇用架
中文我係班到數1數2的(算係啦- -
數學o既代數我係班到好勁架架架架架架架...
我記憶力方面人地係唔夠我黎
就係大意dd...
車...改得就改啦啦啦
好倦...
要咪書囉...閉閉0.<
|