今日考YBT
仲以為自己肥梗...
好釆^3^
past 咗啦=)
等結果果陣要操囉-3-
. . . . . .
mark time喎- -
超倦. . . /3\
之後走果陣
我同佩橋玩芷琳
佢話要我地同佢去第2到..1陣
之後我同佩橋咪話ok囉
但係佢1走我地就跑去MTR果邊
哈
等佢係到自言自語果陣
我地已經遠走高飛啦xD
臭臭xP
不過原來佢睇到架- -
我幾驚佢過黎打我- -
你知佢有幾.....溫柔啦/3\
番到去呀媽用緊部機
做完Eng builder之後咪打blog囉
. . .. .. .. .. .. .
唔玩啦囧
閉閉0.<
|