26.11.08
1個唔開心o既下晏
1個令我醒覺o既下晏
1個我知道咗真相o既下晏. . . . . .
如果你係唔鐘意我
對我冇野o既. . .
你可以同我講呀
雖然你好似唔知咁. . . .你到底知唔知架- -
佩橋你同我講咗果件事
我知道
你應該會有自己鐘意o既人
我自己好似冇感覺咁
唔想喊. . .又冇乜事
但係做野就覺得好煩囉- -
依家打blog都冇乜心情
你地都幾岩key呀
我唔開心. . .但係Yana姐姐o既故
我知呀
Yana姐姐多謝哂
你都唔好唔開心啦
中學d野難適應姐
好快就得架啦. . . .唔好成日喊啦=)
1個唔識打tie的夜晚
魚爆啦
咁大個都唔識打
不過小學果d又唔打tie
人地鬼識咩/333\
呵
Yana姐姐
我E+要學放手啦
對佢我依家咩感覺都冇啦"真係???
試吓啦
咁所以呢. . .我要專心d讀書啦
呵
連續打兩次"呵"xP
聽日red cross好似要著冬U
可惜哎
爸子你識唔識打tie架= ="
我聽日要著架/333\
今日去咗聽陳老師個分享會
我地睇"娃娃看天下"
入面個主角好識諗呀
國家大事佢都有意見
呢本書真係. . . . .
好有見解*0000*
o嘴囉
睇緊果陣
吳智明彈入黎
之後係人地面前話自己係
林護o既舅父- -
自己個樣似之嘛
咁就認- -
d人聽到笑
跟住個死人Louis又係到同我玩串嘴
上次補習班佢又同另1個人玩我
好gag囉- -
呵呵
我要0ff啦
心情好番哂=)
再1次多謝Yana姐姐啦xP

P.S**我要做呢句野o既相反\ 3 /
|